Powered By Blogger

Sider

lørdag 5. juni 2010

Sex & Singelliv 2.




Johooo...
Var på premiære på filmen i går sammen med en haug av andre jenter fra bl.a. der jeg jobber. Vi hadde kjole og høye sko ;) Fikk Champagne på kinoen og Cosmo på afterpartyet.

Filmen er jo bare bra, med de samme flotte sterke personlighetene må det bare funke atter en gang, og det gjorde det definitivt! Filmen har fått mange forskjellige karakterer, og jeg tror jeg vil gi den terningkast 4, en sterk 4èr.
Karakterene har som sagt ikke forrandret seg mye, noe jeg syns er bra! Men jeg var littebitt skuffet over slutten, mere sier jeg ikke tilfelle dere som leser ikke har sett den ;)

Den er apsolutt verdt å se! Jeg må bare kjøpe denne filmen og plassere den trygt og godt ved siden av den første filmen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar